KATE McNAMAR ENGLISH LANGUAGE ASSISTANT AT COLEGIO ALBA

Conversación

Hello everyone!
My name is Kate McNamara and I am the new English language assistant here at Colegio Alba. I am here with the company Meddeas. I have already met some of you parents after school and I hope to meet many more of you as the year goes on!
To tell you a little about myself, I was from Dublin in the Republic of Ireland. I have lived there for most of my life, except for when I lived in Barcelona for one year from 2016 to 2017. I studied German and Spanish Language, History and Culture with Translation Studies at Dublin City University, and have just graduated this November. I love to cook, travel and go hiking with my dog.
I am excited to gain a lot of valuable teaching experience from being here. I have settled in very well thanks to the welcoming and kind staff and parents of this school, and I look forward to enjoying every moment here.
Kate 🙂

Hola a todos!
Me llamo Kate McNamara y soy la nueva auxiliar de conversación de la lengua inglesa aquí al Colegio Alba con la compañía Meddeas. Me he encontrado algunos padres después de las clases y estoy emocionada encontrar mucho más de vosotros durante el año.
Para contar un poco sobre mi, soy de Dublín en la República de Irlanda. Vivía allá por la mayoría de mi vida, aparte de cuando vivía en Barcelona por un año desde 2016 hasta 2017. Estudie la lengua, historia y cultura de alemán y español con estudios de traducción en Dublin City University y me gradué en noviembre. Me encanta cocinar, viajar y hacer senderismo con mi perro.
Estoy emocionada ganar experiencia docente muy valiosa durante el año. Me acostumbrado bastante hasta ahora gracias a los profesores y los padres muy amables y de bienvenidos, y espero disfrutar todos los momentos aquí.
Kate 🙂